ANBO-II-atstatymas
Seniausias Anbo II brezinys.jpg
Vienas iš nedaugelio išlikusių ANBO II brėžinių- spyrių prijungimo detalė.jpg
Po truputį gaminami valdymo mechanizmai- posūkio mechanizmas ir vairalazdės įtvirtinimas.jpg
pirmieji liemens mazgai- spyriams tvirtinti.jpg
Pradžia visada tokia pat- lėktuvo liemens ferma.jpg
Valdymo svirtis.jpg
Pusašis, stebulė, nuimamas stabdžių diskas.jpg
Važiuoklės amortizatoriai turi atitikti laikmečio technologijas.jpg
Iš seno motociklo ratlankio gaminamas važiuoklės ratas.jpg
Važiuoklės amortizatorius su gumomis.jpg
Surinktas važiuoklės amortizatorius.jpg
Rusijoje nupirktas variklis M-11FR sėkmingai parvežtas į Lietuvą.jpg
Stabilizatorius su aukščio vairu daromas iš metalo vamzdžių.jpg
Kontrolinis važiuoklės surinkimas.jpg
ANBO II konstruktorius Rolandas Kalinauskas primatuoja lėktuvo sėdynes.jpg
Pilnai surinktos lėktuvo uodegos plokštumos.jpg
Propeleris bus gaminamas pagal lėktuvo U-2 brėžinius.jpg
Pirmoji drobe apdengta detalė- posūkio vairas.jpg
Skirmantas Liutkus pradeda sparno gamybą.jpg
Sparno gamyba trunka ilgai, bet didelis malonumas akiai.jpg
Ir amortizatorius turi savo aptakų rūbą, saugantį jį nuo aplinkos poveikio.jpg
Benzino bakai bus sumontuoti sparnuose.jpg
Skirmantas Liutkus primatuoja eleronus pagamintam sparnui.jpg
Benzino bako tvirtinimo vieta.jpg
Primatuojamas lėktuvo variklis M-11FR.jpg
Pirmas viešas uniformų demonstravimas įvyko Biržų aeroklube, 2015m. birželio mėn..jpg
Pasiūti autentiški tarpukario lakūnų puspalčiai.jpg
Lėktuvo konstruktoriui priklauso ir atitinkama uniforma.jpg
Rimantas Plonis(kairėje) pagamino propelerį.jpg
Gazo sektorius pagamintas pagal ANBO I originalą.jpg
Sparno ir eleronų galinės briaunos užbaigiamos trosu.jpg
ANBO II konstruktorius Rolandas Kalinauskas ir projekto vadovas Arvydas Šabrinskas Biržų aeroklube.jpg
Variklio dangčių primatavimas.jpg
Albina Kalinauskienė apsiuva sparną.jpg
Prisiūti dangą ant sparno- ne vieno žmogaus darbas.jpg
Kontrolinis pagrindinių mazgų surinkimas, 2015m. rugpiūtis.jpg
Pirmas bandymas nulakuoti eleroną pavyko.jpg
Ruošiant sparną uždengimui buvo padaryta ir technologinių klaidų, kurias teko perdaryti. Apvyniotos juostos buvo nuimtos.jpg
Pirmasis bandymas padaryti lėktuvo nosį buvo nesėkmingas.jpg
Kol gaminamas ANBO II , entuziastai pagamino ANBO I ir ANBO II modeliukus.jpg
Rolandas Kalinauskas prie pagamintos liemens nugaros.jpg
Aviacijos entuziastai mielai prisideda prie einamųjų darbų.jpg
Antrasis bandymas pagaminti lėktuvo nosį - sėkmingas.jpg
Uždėjus aptakus, spyriai tapo grakštūs.jpg
Spyriams gaminami aptakai iš liepos.jpg
Nudažyti sparnai keliauja į angarą ir lauks savo lėktuvo.jpg
Spyrių su aptakais primatavimas.jpg
Pagaminti saugos diržai, prisilaikant ANBO I originalių diržų koncepcijos.jpg
Variklio detalės valomos, smėliuojamos, dažomos ir ruošiamos surinkimui.jpg
Variklių meistro Šarūno Malinausko rankose po truputį atgimsta variklis.jpg
Varikliui M-11FR pagaminti nauji remontiniai stūmokliai ir pritaikyti žiedai.jpg
Po ilgų diskusijų pagamintas liemens dugno dangtis.jpg
Forume manosparnai.lt užvirė tikras mūšis dėl liemens apatinio aptako konstrukcijos.jpg
Kai darbo daug, susirenka pagalbininkai. Šveičiamas liemens rėmas prieš dažymą.jpg
Ant nudažyto rėmo pradedamos rinkti lėktuvo valdymo dalys ir mazgai.jpg