ANBO 41

1936 m. šiam žvalgybiniui lėktuvui ir bombonešiui įstatytas variklis Bristol „Pegasus XI“ (900 AG), patobulinta konstrukcija bei uždėtas trimentis medinis A. Gustaičio konstrukcijos propeleris.
1937 m. pagaminti 9 ANBO-41, o 1939 m. – dar 10 lėktuvų su galingesniais Bristol „Pegasus XXIII“ varikliais.
Techninės savybės
Variklis Bristol Pegasus XXIII, 1010 AGTuščio masė: 1400 kg.Skridimo masė: 2300 kgSparnų ilgis: 13,24 mSparnų plotas: 29,00 m²Liemens ilgis: 8,84 mDidžiausias greitis: 360 km/h (2 km aukštyje)Mažiausias greitis: 90 km/hAukščio lubos: 9000 mKopimo greitis: į 5 km per 8 min.Kuro talpa: 510 lSkridimo nuotolis: 800 kmGinkluotė
2 lakūno kulkosvaidžiai2 žvalgo kulkosvaidžiaiBombų talpa: 200 kg.
Anbo-I
Antanas Gustaitis prie savo pirmojo lėktuvo. Pirmasis skrydis – 1925m. rugpjūčio 14d.
Skaityti plačiau...

Anbo-III
Lavinimosi lėktuvas, išbandytas ore 1929m. spalio 5d., viso pagaminta 9vnt.
Skaityti plačiau...

Anbo-IV
Vienas geriausių Antano Gustaičio konstrukcijos lėktuvų, skirtas žvalgybai ir bombardavimui.
Skaityti plačiau...

ANBO 41
ANBO-41 – patobulinta aviakonstruktoriaus Antano Gustaičio lėktuvo ANBO-IV versija.
Skaityti plačiau...

Anbo V
Mokomasis lėktuvas. Bandymai buvo baigti 1931m. liepos 03d. ir pripažintas tinkamu naudoti mokymo tikslais. Pagaminta 5vnt.
Skaityti plačiau...

ANBO 51
Patobulintas ANBO-V, pradėtas gaminti 1936m. vasarą, pirmasis pakilimas 1936m. rugpjūčio 11d., pagaminta 10vnt.
Skaityti plačiau...

ANBO-VI
Patobulintas “Trečiukas” su galingesniu varikliu, tinkamas taikinių vilkimui ore, pagaminti 4vnt.
Skaityti plačiau...

ANBO VIII
Paskutinis A. Gustaičio sukonstruotas lėktuvas bombonešis, pakilo bandymams 1939m. rugsėjo 5d.
Skaityti plačiau...